Wednesday 27 March 2013

Shopping mic mic: Essence Prom Berry

Azi am vazut iarna asta minunata, cu fulgi mari de zapada si mi-am zis ca trebuie sa merg putin pe jos sa ma bucur de ei.
Prima oprire: normal la magazinul de la Crangasi la care va povestisem ca vreau sa ajung.

Tinta mea era standul Essence, mai ales ca am vazut azi postarea lui Josephine 4 nuante frumoase foc din noua colectie, din care mi-a ramas inima lipita de oja cea vampy.
Mie imi plac enorm ojele inchise, mi se pare ca-mi vin bine la nuanta pielii, si ma "deschid"  cumva.
Ajung la stand, cam putina lumina, aproape sa nu vad sticluta. In plus, nici nu aveau swatch-uri sa pot vedea bine nuanta: am luat-o si urmeaza sa ma swatchuiesc cat de curand sa v-o arat.
Nuanta este Prom Berry - din ce se vede in sticla promite sa aiba un glitter mov foarte foarte fin. Poza asta e facuta la repezeala cu telefonul, dar voi reveni cu una mai buna.
Am s-o testez daca functioneaza cumva si pt stamping - cine stie, pare sa fie OK.

In plus, am gasit si o cutiuta cu bilute pentru mani caviar, la numai 3 lei. Eu va recomand magazinasul din galeria Crangasi, e o pestera cu minunatii :)

Cum vi se par?

Pisu'

No comments:

Post a Comment