Sunday 17 March 2013

Giveaway de la Catalina

Buna!

Am descoperit un frumos giveaway de la Catalina, fata din spatele blogului Catallinails . Pe ea o urmaresc regulat pentru ca mereu are modele interesante insa free hand. Si oricat ar parea de ciudat, eu mai niciodata n-am reusit sa-i egalez modelele - am preferat mereu placutele Konad, o veche dragoste a mea, care au avantajul ca se realizeaza imediat modelul.
Stiu insa ca sunt multe fete talentate care reusesc sa faca lucruri exceptionale cu mana libera, si cred ca o sa va puteti inspira de la ea de multe ori.
Acestea fiind spuse, sa va arat o poza preluata de pe blogul ei cu premiul pus in joc
Dupa cum se vede, sunt OJE - iar asta e cuvantul magic care pe mine ma va tenta la orice giveaway.
Daca sunteti interesate, mergeti la adresa aceasta si inscrieti-va pana pe data de 22 martie.

Multumim Catalina pt GA si succes tuturor!

No comments:

Post a Comment