Saturday 16 March 2013

Glitters all the way 1

Vroiam sa va arat colectia mea de glittere.
De multe ori nu le prea folosesc, fie pentru ca se dau jos relativ greu fie pentru ca mi se pare prea incarcata unghia. Insa am cumparat destule, din impuls, pentru ca mi-au placut in acel moment sau le-a considerat prea dragute sa nu le am.
Asadar, hai sa-ncepem:

Orkide - 660

L-am cumparat acum vreo luna din Galeria comerciala de langa Metrou Crangasi - nu stiu exact numele. Chiar la intrare pe partea stanga e un mic stand cu diverse cosmetice ieftine as zice eu - care avea si un mare bol cu oje. M-am uitat la nuante mai mult din curiozitate si apoi l-am gasit pe asta. Mi s-a parut asa de indraznet, de impact si mai costa si 2.5 lei. ei, la banii astia trebuia sa-l iau, chiar daca mai ca n-am sa-l folosesc? :D

Un alt lac pe care-l iubesc este un LA Colors, daruit de dragele mele Asil si Lisa - multumesc inca o data, iubesc oja asta si va multumesc pt gest.


 E un sclipici multicolor care chiar pe lumina naturala isi pastreaza culorile, pe cand Orkide le are, mult mai aprinse doar in lumina artificiala.

Si iata-le aplicate peste oja neagra - LA Colors pe degetul aratator si Orkide pe inelar. Oja de baza este Astor VIP Black:


No comments:

Post a Comment