Tuesday 19 March 2013

Galaxy nails

Azi mi-am facut galaxy nails. Tot studiasem eu tutorialele din blogosfera, dar mi se parea o chestie maaare si complicata - oricum fata de stamping...
Asa ca, simtindu-ma eu ca o mare eroina a muncii in domeniul nail art, mi-a facut frumusel o cana de Earl Grey si trec constiincioasa la treaba.
Pas 1: Insir toate sticlutele pe masuta de mani. Hm... da' multe mai sunt

Pas 2. aplic base coat. Nu astept sa se usuce, pana ma hotarasc eu la culoare e sigur uscat.
Pas 3. Aplic un prim strat de oja neagra sidefata. Ghinion insa - oja era super sheer. Si daca as fi patat unghiile cu ceva negru tot cam asa ar fi aratat. Dupa uscare aveau o biata stralucire negricioasa, dar nici pe departe rezultatul dorit. Nu-i nimic, am 2 cutii cu oje si nu disper asa usor.

Pas 4. Back to my good old black. Punem cate un strat gros de Astor - Black is the new VIP. A functionat de multe ori, sigur merge si acum.

Pas 5. Intr-adevar a mers. Acoperire 90% perfecta intr-un singur strat. Nu-i nimic, acum vine grosul.

Pas 6. Aleg nuanta de albastru stelar. Imi place cum suna. Am un Medusa Isabella Matte - se usuca repede si cu topcoat deasupra pt luciu arata absolut demential. Punem pe un servetel/plastic/ce vreti voi o picatura de oja, si cu buretelul facem un model neregulat. Eu mi-am dat frau liber imaginatiei.

Pas 7. Trecem la alb - galaxiile au miliarde de stele nu? Plus praf cosmic si cate si mai cate. Avem OPI - Alpine snow, tot in varianta mata. Nu-i nimic, se usuca mai repede. Iar, aplicam cu buretelul un modelas functie de fantezia noastra.

Pas 8. Acum trecem si la altceva. Cu dotting tool-ul cream stelute de oja alba.

Pas 9. In sfarsit, my one and only love - top coat. In cazul meu este intotdeauna Seche Vite - il ador, in 2 minute esti buna de miscat prin casa fara probleme doar cu un dram de atentie.

In concluzie, mi se pare o manichiura relatic usoara, ai nevoie de un pic de experienta si atentie, fantezie cat cuprinde. Mi-a luat vreo 30 de minute in total si aspectul este foarte frumos, zic eu. Mie chiar imi plac foarte mult.
Si acum, va las cu pozele:


Sau cu fundal de blanosenie:

Cum vi se par?

L.E. Update de duminica, 24 Martie: manichiura asta a rezistat exceptional de bine, nu am nicio ciobitura pe unghii, doar semne mici de tocire - mai mult decat normale, as spune, tinand cont ce mult am purtat manichiura, 7 zile deja. Singurul lucru altfel decat de obicei a fost aplicarea unui strat subtire de oja neagra sidefata. Nu stiu daca el e ajutorul de nadejde care mi-a dat rezistenta asta, dar am sa-l mai folosesc si alte dati ca sa pot compara rezultatele.

Pisu'

No comments:

Post a Comment