Sunday 24 March 2013

Fii platita sa testezi pantofi

Neata dragelor ,

Mi-au cazut azi ochii pe un anunt foarte interesant de la Leofex . Ei bine ei au anuntat pe pagina lor de Fb ca au deschis un job mai putin obisnuit. Ei cauta persoane care sa le testeze produsele, adica pantofii timp de o saptamana iar la final sa le dea si un feedback despre asta. Iar partea draguta e ca suntem si platiti pentru asta, ma rog cu 150 de lei dar oricum.
Prin urmare daca vreuna din voi e curioasa sa vada cun sunt pantofii lor si interesata de idee ,dati fuguta la pagina lor si inscrieti-va.

Si eu o sa ma inscriu , mai ales ca am vazut ca au si pantofi medicinali - bine eu nu vreau chiar asa , insa am o problema si am nevoie de pantofi ceva mai lati decat modelele curente si finutze. Iar asa ceva am gasit pana acum doar la Deichmann la marca Medicus care insa are un mare minus : sunt doar comozi nu si frumosi. Sper ca se va schimba ceva legat de asta in viitor insa pana atunci inca caut pantofi comozi si eleganti.
In orice caz, bravo Leofex  e o promovare originala si usor iesita din tipare.

No comments:

Post a Comment