Tuesday 23 April 2013

Weekendul asta mergem la CosmoBeauty!

Cred ca ati aflat,  dar daca nu saptamana asta in weekend - vineri, sambata si duminica va avea loc Cosmobeauty 2013, un eveniment tinut anual la Sala Palatului.


Aici gasiti multe noutati interesante in materie de frumusete si makeup si ingrijire.
De ce Cosmobeauty?

- E usor de ajuns, din Cismigiu dati o fuga la Sala Palatului in weekend
- Gasiti niste produse la care nu avem acces asa usor.
Aici ma refer la Konad (le iubesc pur si simplu, mai toate modelele mele sunt facute cu ajutorul acestor placute). In Bucuresti eu le cumpar de la MicMag, insa trebuie alese de pe site si mers la sediu sa ridic comanda. Nu mereu am timp de asta.
Tot la Cosmobeauty au Nyx - de mult timp visam la Soft Matte Lip Cream insa nu ma puteam hotara la nuanta doar dupa swatch-uri. Acum o sa le pot vedea live si abia astept sa-mi iau un astfel de ruj.
Si mai este si Inglot - ca sa mentionez doar marcile care ma intereseaza in mod special. Eu nu am putut ajunge pana acum la magazinul Inglot din Constanta, dar la Cosmobeauty o sa le am la indemana.
Intrarea este libera si aveti timp sa va uitati la bunatatile de aici pana duminica seara.

O zi minunata sa aveti!

Pisu'

No comments:

Post a Comment