Tuesday 16 April 2013

Unghiute delicate de primavara

Neata dragelor,

N-am mai scris asa des insa trec prin niste schimbari in viata mea si asta mi-a ocupat destul timp din pacate si nu am putut dedica asa mult blogului.
Pe furate, insa am mai fcaut un model de primavara. Inspiratie de la Sakura poate va amintiti acea mani frumoasa si delicata pe care am shareuit-o mai demult pe FB. Mi se parea ca prinde extraodinar esenta florilor de cires asa cum le inteleg eu din cultura nipona.
Prin urmare, hai sa ma apuc si eu de treaba:
Pas 1. base coat - nu uitati niciodata de el, va rog. Eu sunt absolut obsedata de protectie dar nu-mi pare rau.
Pas 2: Am aplicat iar lacul minune de la Golden Rose nr 86.Nu stiu de ce e el special, dar  cu el manichiura mea rezista cate 7-8 zile aproape fara semne.
E cel mai bun lucru pe care l-am gasit pana acum.

Pas 3: Am aplicat Essie - playa del platinum. In general nu prea-mi place oja, este un alb laptos murdar si pe deasupra nu e opaca intr-un singur strat - faza care ma irita maxim.

Pas 4: Constatare: e prea gri "opera". Mai aplicam niste alb deasupra cu tehnica buretelului.

Pas 5: Hai sa punem si niste roz - doar primavara e facuta din verde crud si roz. Tot buretelul e cel mai tare.

Pas 6: Dupa ce se usuca tot (sau dupa un strat de Seche Vite - lacul asta e magic pt mine) incepem sa desenam modelul cu mana libera.
Cum eu nu am acrilice (rusinica) am facut ce am putut cu oja. ramurile sunt desenate cu oja neagra de model, iar florile(Opi - Ate berries in the canaries, Konad Special White) ci dotting tool.



Ce parere aveti? va plac?

Pisu'

No comments:

Post a Comment