Thursday 18 April 2013

Campania testare Zorile Store

Cum va spuneam, marti am primit perechea solicitata de la magazinul Zorile Store. S-au miscat suprinzator de repede, luni am primit confirmarea comenzii iar marti am fost sunata de cei de la firma de curierat.
Si, sa va arat pachetul...
Venea din Mangalia... doamne, cat mi-as fi dorit sa locuiesc si eu acolo. Dupa ce l-am desfacut am gasit o cutie micuta de pantofi. O deschid curioasa si inauntru erau papuceii mei mov
Desi initial va aratasem o alta pereche, aceea nu mai era pe stoc asa ca am optat pentru asta. Sunt finuti si delicati, se si potrivesc cu culorile blogului meu si mi-au placut de la inceput.
Sunt ortopedici, si chiar asa se si simt pe picior - eu am ceva probleme cand vine vorba de pantofi/papuci, insa ei sunt comozi, nu scapa din picior si cred ca o sa avem o lunga relatie de prietenie.

Multumesc Zorile Store!

No comments:

Post a Comment