Saturday 23 February 2013

Zara new collection

In weekendul trecut am fost la cumparaturi in mall(prin scumpul meu Sun Plaza - usor de ajuns si o parcare care-mi place) si printre alte magazine, mi-am incercat norocul, asa, intr-o doara la Zara, unde de ceva timp nimic nu-mi mai placea.
Relatia mea cu Zara debutase extraodinar - imi placeau multe modele de la ei, insa mai niciodata nu aveau ceva pentru mine. Spun asta dupa ce am incercat acum vreo 2 ani un palton as XS care aproape ca-i venea mamei mele :(
Asa ca de ceva vreme ma uitam si ma cam resemnasem ca ei pur si simplu nu fac pentru masura mea.
Am avut supriza sa gasesc o superba fusta alb-negru, cu motive etno aplicate in fata, care imi si vine foarte bine.
Culmea suprizei, este masura M si oricum este cea mai mica marime disponibila erau doar M si L. Probabil Zara a gresit pe undeva, la croiala, la tipare, dar oricum ar fi imi place enorm greseala lor de acum si sper sa o tina tot asa.

Cautam de mult o astfel de fusta, cu talie ceva mai joasa si nu atat de lunga. Inca n-am apucat sa o port, dar am s-o imbrac imediat ce se mai incalzeste si va zic cum e.

Asa ca, bravo Zara!

No comments:

Post a Comment