Thursday 28 February 2013

Stamping goodies

De ceva timp mai citeam prin blogosfera despre diverse oje non-Konad care merg foarte bine la stamping. Nu eram eu asa fan, pentru ca eu folosesc momentan albul si negrul Konad care merg perfect.
Insa hai, am zis sa incerc:
Asa ca am luat eu frumusel la testat diverse culori din cutiuta mea si am gasit o supriza placuta - doua intr-un fel.
Prima supriza :  un Bourjois rosu ca focul... De Craciun am primit cadou o oja Bourjois Red in style. M-am bucurat ca e oja, insa nuanta era muult prea rosie pentru mine.
Periuta e foarte lata, chiar un pic greu de folosit mai ales pentru cineva cu unghii mici. Eu n-am folosit niciodata culoarea ca atare pe unghie, dar prevad o relatie foarte buna cu ea ca oja de stamping :) Mai ales pentru Mosi Craciuni sau modele de vara.
Am vazut-o chiar acum cateva zile in urma in Sephora cu 30 de lei, ceea ce e un pret foarte bun tinand cont de cantitatea generoasa din sticluta.


La un giveaway pe blogul Cameliei am castigat o oja China Glaze Joy. E prima mea China Glaze insa culoarea, un rosu cald batand in mov, sidefat nu m-a prea cucerit. Am folosit-o la o manichiura mai demult si... am uitat de ea. Am citit insa de curand ca Joy ar merge foarte bine la stamping. OMG... si eu care o aveam in cutie uitata! Abia am asteptat sa ajung acasa sa testez - si intr-adevar a mers perfect.
Culoarea este opaca, si foarte frumoasa cred pe un roz pal, un lila - mi se pare insa o culoare de vara si abia astept timpul cald sa o pot testa.
Periuta este subtire si merge destul de greu aplicarea ei normala pe unghie.
Ati incercat vreuna din ele?
Ce parere aveti?

Pisu'

No comments:

Post a Comment