Saturday 16 February 2013

Golden Saint George

Iata ca  a venit vremea sa va arat o alta oja absolut extraodinara, Saint George din colectia The Legends.
E un verde smarald, intens, cu straluciri holografice. Formula este opaca dupa numai un strat, si pe unghiile mele rezista aproximativ 5 zile si-mi place la nebunie.
Am renuntat o data la stamping si Konad, si am realizat pe inelar un model cu raze aurii.
Razele se fac foarte simplu: am dat intreaga suprafata a unghiei cu oja aurie de la Golden Rose, am dat cu Seche Vite ceea ce la mine e sinonim cu "am asteptat sa se usuce bine" :D si apoi am lipit in forma de raze cateva benzi autoadezive de unghii - aceleasi cu cele care se vad ca model pe restul unghiutelor.
Am aplicat apoi un strat de oja Saint George si am indepartat imediat bezile - et voila. Gata si foarte simplu.
Ca un finishing touch am adaigat si benzi autoadezive ca un French subtil pe celelalte unghii.

 Iata-le...


Cum vi se par? Va plac?
Tin sa va spun ca benzile autoadezive mi-au fcaut multe probleme, desi am aplicat generos top coat  deasupra, s-au desprins dupa abia cateva zile si asta ar fi un minus pentru mine, nu prea sunt rezistente.

Pisu'

No comments:

Post a Comment