Sunday 26 May 2013

Culori de vara: turcoaz

Buna dragelor,

Din pacate de 2 saptamani nu prea am mai putut scrie, sunt intr-o perioada plina dar acum am prins cateva clipe sa va mai arat cateva pozici.

Intai si-ntai: unghiutzele mele au avut o pauza, sa mai respire. Nu fac des lucrul acesta, citisem prin blogosfera ca este mai bine pentru unghii sa fie lacuite decat fara lac deloc. Insa si o pauza scurta din cand in cand le face bine. Nu stiu daca este asa sau nu, mai degraba cred ca tine de persoana - daca vedeti ca va merge bine, aveti unghiute roz si sanatoase, go for it.

Asaaa... cum va spuneam, vara se simte in aer. Bine se simt si ceva furtuni, dar sa nu fim carcotasi. Drept pentru care mi-am facut unghiute turcoaz.
Oja este Gabrini Elegant color M02, iar cea de stamping este Konad Special Black si o noua descoperire, Golden Rose Nail Art Argintiu.
Costa numai 9 lei si-si face treaba exemplar - vi-l recomand. Am si argintiul de la Konad dar e mult mai stins, aproape nu se vede.


Pozele parca nu sunt perfecte, dar din pacate n-am apucat sa fac altele.

Cum vi se par?

Pisu'

2 comments:

  1. Replies
    1. Meg, cel mai rapid cititor al meu. Am asa o senzatie ca amandoua "blogarim" acum

      Delete