Sunday 20 October 2013

Oja - scumpa sau no-name?

Buna dragelor,

N-am mai scris de mult aici. Nu pentru ca n-as fi vrut, ci pentru ca pur si simplu n-am avut timp.
Am schimbat jobul, am invatat lucruri noi si am cunoscut oameni noi, cu bune si cu rele.
Insa n-am mai prea avut timp de manichiuri; au fost saptamani cand n-an avut nimic nimic pe unghii, nici macar lac incolor.
Pot sa va spun din experienta asta ca nu le face niciun bine; ale mele au parut doar sa se exfolieze mai usor.
E adevarat si ca nu am luat niciodata vitamine pentru unghii - sunt o norocoasa, dupa cum am mai spus, am material generic bun.
Dar la fel de important aveti grija cu ele! Sunt facute din keratina, sunt fragile si sensibile. Nu va bateti joc de ele.
Aud de multe ori spunand: De ce sa mai pun base coat? Lasa ca nu patesc nimic!
Sau: si asa sunr moarte!
Pare logic sa fie -le taiem si nu simtimn icio durere- dar totusi ele cresc. Sunt parte din corpul vostru - ingrijiti-le.
Sunt perfect constienta ca nu toate ne prmitem OPI sau Essie, sau nu consideram necesar sa dam banii pe ele.
Am fost la un moment dat un ambasador OPI extraordinar - eram obsedata de a cumpara oje de marca fara cele 3 chimicale oribile.
Foloseam OPI basecoat, oja OPI si topcoat Rapidry - normal, tot OPI.
Ei bine, unghiile mi se patau uneori bine mersi.
Iar mai apoi mi-a venit ideea geniala: unghia mea e deja acoperita de basecoat. oja e un fel de umplutura din sandvis.
Sta intre base si top coat.
prin urmare, de ce ar trebui sa fie OPI sau de firma?

Nu spun ca detin adevarul suprem, nici pe departe. Este pur si simplu o opinie.
Sunteti libere sa fiti sau nu de acord cu mine si sa faceti asa cum credeti ca este bine.

Pentru mine a cumpara un OPI sau un China Glaze sau A-England, noile mele preferate, e mai mult un act impulsiv; culoarea lor e mai bogata decat a unei oje no-name de la taraba, de cele mai multe ori. Dar imi rezista exact la fel - oricum, va rog sa ma credeti ca eu am mai mereu 6-7 straturi de oja pe unghie
1 - baza
2 - oja strat 1
3 - oja strat 2
4 - top coat SV - nu am rabdare sa se usuce suficient ca sa nu stric unghia daca fac acum modelul
5 - model (unul sau 2 straturi dupa caz)
6 - top coat final

Voi alegeti asa cum credeti ca este bine pentru voi, si nu uitati sa zambiti!


Cu mult drag,

Pisik

1 comment:

  1. Pis, ai dreptate in ceea ce scrii. Dar depinde de fiecare.. daca iti permiti, nu te mai gandesti :)

    ReplyDelete